Current Issue

Volume: 4 Issue: 4, 12/31/23

Year: 2023

Mathematical Abstraction and Problem Solving Dynamics: Pre-service Mathematics Teachers’ Performances

The Two Faces of Narcissism: A Review on the Developmental Foundations of Grandiose and Vulnerable Narcissism

Evaluation of Education Policies within the Framework of Development Plans

Psychodynamics of Betrayal Trauma and Therapeutic Approaches

Understanding and Making Sense of Identity with Our Own Values

Dergimiz, Türkiye ve dünyada eğitim alanına katkıda bulunmayı amaçlayan eğitim alanındaki özgün araştırmaların yayımlandığı bilimsel ve hakemli bir dergidir.


Dergimiz, yayın politikası gereğince, eğitimin tüm alanlarıyla ilgili nicel ve nitel araştırma ve inceleme makalelerine yer vermektedir. Derleme makaleler kabul edilmektedir.

Yazım Kuralları ve Makale Yazma Kılavuzları

Değerlendirilmek gönderilen makalelerin APA7' ye uygun düzenlenerek, Makale Yazma Kılavuzu (Şablonu) üzerinde, Makale Yazım Kuralları çerçevesinde hazırlanmalıdır.

Yazım Kuralları

Lütfen şablonu indirdikten sonra aşağıdaki maddelere göre makalenizi düzenleyiniz:

1. Makaleniz çalışma sürecinde yer alan yazar iletişim ve diğer bilgilerini ekleyerek, üst ve alt bilgileri şablonda yer alan şekilde düzenleyiniz.

2. Öz ve Abstract kısımları ilk sayfada yer alacak şekilde en fazla 200 kelime olmalıdır. Altında beş anahtar kelime yer almalıdır.

3. Dergi şablonunda yer alan sayfa, tablo, yazı tipi-boyutu, kaynakça gibi düzenlemelerini yapınız. Yazı stillerinin şablona uygun olmasına dikkat ediniz.

4. Makalenizde gerek metin içindeki gerek tablo içi, kelimeler arası, kelime ve parantezler arası eksik veya fazladan boşluk olup olmadığını kontrol ediniz.

5. Kaynakçanızı APA 7 formatına uygun halde olarak (girinti/ italik gibi) yazınız (şablonda örnekleri bulabilirsiniz).

6. Makalenizin dili Türkçe ise İngilizce geniş özet, İngilizce ise Türkçe geniş özet ekleyiniz. Özetiniz 1000 (+/-250) kelime arası olmalıdır.

Yukarıdaki düzenlemeler eksik bırakılırsa, DergiPark üzerinden sizinle iletişime geçilecektir.

İstanbul Medipol Üniversitesi Eğitim Fakültesi "Türk Eğitim Değerlendirmeleri Dergisi" İstanbul Medipol Üniversitesi bünyesinde yayın hayatına başlayan hakemli bir dergidir. İngilizce ve Türkçe olmak üzere her iki dilde de yayın yapmak üzere Haziran ve Aralık aylarında yılda iki sayı halinde yayımlanması planlanmaktadır.

Hiçbir ad altında yazar veya kurumundan ücret alınmaz.